Seyahat İçin Her Şey

İnternetten alışveriş yapmam eve taşımakta zorlandığım içecek, temizlik ürünleri ile başladı. Bir gün yine torbaları yüklenmiş, kuru gıda, deterjan, cam şişede içecekler almış gelirken apartmanın kapısında zincir marketlerden birinin aracını gördüm. Torbalarla bizim binaya girdi. Nedir ne değildir ayak üstü anlattı sağ olsun ve o gün bugündür saydığım bu ürünleri hep internetten alırım. Meyve, sebze konusunda biraz seçiciyim, illa ki koklayacağım, elleyeceğim, pazardan olabildiğince en tazesini seçeceğim.

Sonrasında kitap, oyuncak hatta zaman zaman ayakkabı bile almaya başladım yıllar geçtikçe. Gördüğünüz gibi hobi ve tutkular için interneti seçerken bir gün ailece en büyük tutkumuz seyahat için bir internet sitesi araştırmaya başladık. Bizi tanıyanlar bilir, vaktimizi ve nakdimizi birbirine denk getirdiğimizde mutlaka bir yerlere gideriz. Bazen Afrika’da bir Masai Köyü bazen Endonezya’da bir ejder adası bazen de Sarıkamış’ta eksi otuz dokuz derecede kayak. Hal böyle olunca ihtiyaçlarımız da çok farklı oluyor. Bazen asla üşütmeyecek bir içlik ararken bazen çok amaçlı çakı bazen de uyku tulumu arayabiliyoruz. Bir de bunları ailenin her ferdi için boy, ölçü, renk farklılığında aradığımızı düşünürseniz, bizim için en uygunu her şeyi bir arada bulabileceğimiz bir site olmalı dedik ve bakmadığımız, taramadığımız site kalmadı. Seyahat için araç gereç satan pek çok site var ama hepsi de içinde bir bölüm olarak yer vermiş gezi kıyafet ve eşyalarına. Dolayısıyla bu sitelerin içinden aradığınızı bulmak çok zor oluyor. Çok gezenler bilir, hiç aklınıza gelmeyecek ihtiyaçlarınız olabilir seyahatlerde ve bir seyahat sitesinde bunlar size görsel olarak hatırlatılmalı. İşte biz sonunda ailece her aradığımızı bulabileceğimiz Seyahat İçin Her Şey adlı bu siteyle tanıştık. www.seyahaticinhersey.com u diğerlerinden ayıran en önemli özellik, sadece seyahatte olanlara özgü tüm ürünleri bir arada ve en uygun fiyata sunuyor.

Seyahat İçin HerşeyKurucuları Özgür ve Erol’un hikayeleri de bize çok yakın; “Her türlü araçla gezmeyi çok seven, yeni yerler keşfetme hayranı iki arkadaş olarak yola çıktık. Yıllar boyunca yaptığımız gezilerde birçok ihtiyacımız oldu. Bu ihtiyaçlarımızı hep farklı noktalardan karşıladık. Bir gün, seyahatlerimiz sırasında ihtiyacımız olan her türlü malzemeyi ucuz, güvenilir ve kaliteli olduğundan emin olarak, tek bir elden alabilmenin hayatımızı ne kadar kolaylaştıracağını düşündük. 20 yıla yaklaşan farklı alanlardaki iş hayatı tecrübemizi artık yapmayı en çok sevdiğimiz şey olan seyahat konusunda değerlendirmeye karar verdik ve bu siteyi kurduk” diyen gezginler çok da iyi yapmışlar.

Kapıda ödeme kolaylığı, belli bir miktardan sonra ücretsiz kargo hizmeti, orijinal ürünler, özel indirim ve kampanyalarla her sabah sayfalarını ziyaret etmeden yapamadığım seyahaticinhersey.com u güvenle sana tavsiye ederim sevgili okur. Üstelik sayfaları son derece kullanıcı dostu.

sey

Yazın deniz, kışın kar, ilkbahar ve sonbaharda doğa sporları için aradığın her şey burada. Üstelik seyahaticinhersey.com a üye olan ve bu yazıya yorum bırakan herkese bir hafta boyunca %10 indirim var. Kupon kodu bölümüne “banunundunyasi” yazmanız yeterli. Ayrıca üye olup yorum bırakanlardan şanslı iki kişi son günlerin modası Selfie Stick- Özçekim Çubuğu kazanacak. 16 Ocak 2015, 16:00’ya kadar olan bu fırsatı kaçırmayın.